Kolejne spotkanie zespołu
19.01.2021 r. Odbyło się kolejne spotkanie nauczycieli zaangażowanych w realizację projektu „The Breakthrough Project – wielopłaszczyznowy rozwój kadry na miarę Europy”.
19.01.2021 r. Odbyło się kolejne spotkanie nauczycieli zaangażowanych w realizację projektu „The Breakthrough Project – wielopłaszczyznowy rozwój kadry na miarę Europy”.
Spotkanie uczniów i nauczycieli w ramach projektu eTwinning "Bridging the Gap with English"
We wtorkowy wieczór, 22 grudnia, pomimo trwające przerwy świątecznej uczniowie klas 1c,1d i 2a pod opieką pana Krystiana Iwaniuka spotkali się na Zoomie z uczniami i nauczycielami z tureckich szkół.
1.12.2020 r. Nasza kadra wyjazdowa plus nauczyciele, którzy są w rezerwie regularnie organizują spotkania, podczas których omawiają plan dalszych działań i zdają raport z realizacji przydzielonych obowiązków.
W środę wieczorem uczniowie biorący udział w projekcie eTwinning "Bridging the Gap with English" ponownie mieli okazję spotkać się na Zoomie z nauczycielami i uczniami z partnerskich szkół z Turcji.
Tym razem w bardzo przyjaznej atmosferze poznawaliśmy podstawowe zwroty w języku naszych partnerów, zaś zwieńczeniem był test w formie Kahoota. Ale to jeszcze nie koniec działań w tym tygodniu - naszych uczniów czeka jeszcze szkolenie z korzystania z platformy Twinspace!
HOŞÇAKAL (co oznacza "do widzenia" po turecku 🙂)
5.10.2020 r. Nauczyciele uczestniczący w programie Erasmus+ wyjechali na weekendowe spotkanie organizacyjno- szkoleniowe.
W czwartek, 19 listopada uczniowie zaangażowani w projekt eTwinning "Bridging the Gap with English" wzięli udział w pierwszym wielkim wydarzeniu - na wieczornym spotkaniu, na Zoomie pojawili się wszyscy uczniowie i nauczyciele biorący udział w tym przedsięwzięciu.
Każdy z uczestników (a było ich w sumie 61!) miał za zadanie przedstawić się i opowiedzieć nieco o sobie w języku angielskim. Mimo tremy nasi podopieczni spisali się na medal. Z niecierpliwością czekamy na dalsze zadania w ramach projektu!
We wtorek, 17 listopada miało miejsce kolejne (trzecie już) spotkanie uczestników projektu eTwinning „Bridging the Gap with English”z klas 1c,1d oraz 2a. Po tygodniach pracy uczniowie mogli obejrzeć pierwsze efekty swoich starań – klip z krótką autoprezentacją każdego uczestnika w j. angielskim.
Pan Iwaniuk, koordynator projektu, pokazał również uczniom podstawowe funkcje platformy Twinspace, z której będą korzystać w dalszych pracach projektowych.
Natomiast kolejne, bardzo istotne, wydarzenie związane projektem będzie miało miejsce już w ten czwartek, gdy wszyscy uczniowie i nauczyciele biorący udział w projekcie wreszcie będą mieli okazję się poznać na spotkaniu online
Nasza szkoła należy do eTwinning. Jest to społeczność szkół, uczniów i nauczycieli z całej Europy współpracujących ze sobą za pomocą mediów elektronicznych.
Kontakt uczniów z rówieśnikami z innych krajów, dzielenie się poglądami i wiedzą między nauczycielami z różnych szkół, szeroki wachlarz szkoleń na najwyższym poziomie to tylko niektóre z licznych zalet udziału w programie eTwinning. Dzięki eTwinning nauczyciele poszerzają swoją wiedzę a uczniowie opuszczają jej mury wyposażeni w wiedzę i umiejętności potrzebne w dorosłym życiu.
Uczniowie z klas 1c, 1d i 2a wraz z Panem Krystianem Iwaniukiem dołączyli do międzynarodowego projektu eTwinning pt. „Bridging the Gap”, który przez najbliższe miesiące będą wspólnie realizować z nauczycielami i uczniami ze szkół w Turcji, Albanii i Portugalii.
Projekt ma na celu danie szansy uczestnikom na poznanie kultur krajów partnerskich, wspólną realizacje różnorodnych działań, używanie j. angielskiego w warunkach pozaszkolnych oraz (przede wszystkim) nawiązanie międzynarodowych kontaktów i (miejmy nadzieję) uczniowskich przyjaźni.
W piątkowy wieczór, 6 listopada odbyło się pierwsze, bardzo owocne, spotkanie partnerów, na którym omawiane były szczegóły realizacji tego przedsięwzięcia.
W minionym tygodniu obchodziliśmy Europejski Dzień Języków Obcych, którego świętowanie rozłożyliśmy na kilka dni. Uczniowie naszego liceum wzięli udział w szeregu spotkań, których celem było poszerzenie świadomości językowej i kulturowej.